Voor jou, gratis, dit e-book. Vertel ons waar we het naar toe mogen sturen!  

Close
← Terug naar cases

Speed Search!

Snel zoeken naar een passende training.

→   Aafje Zorg

Acquisitie en Relatiebheer in een veranderende zorgmarkt.  Aafje zocht een passende training voor de, onder invloed van marktwerking veranderende zorgmarkt. Het belang van de bewoner, combineren met commerciele waarden als doelmatigheid, efficiency en onderscheidend van de competitie.

Dit was de opdracht voor de compacte training Acquisitie en Retatiebeheer waar de kernwaarden Nabijheid, Kwaliteit en zorg met Hoofd, Hart en Humor leidend waren. Vanuit de praktijk zijn we aan de slag gegaan om kwaliteiten te versterken en sterker in de gespreksvoering naar voren te laten komen. Dit, op basis van veel weten door oprechte interesse in de nieuwe bewoners.

Femke Gerritzen, opleidingsadviseur van Aafje, evalueerde de training en gaf de volgende samenvatting uit de evaluaties: 

"De training Acquistie en Relatiebeheer heeft onze klantadviseurs geleerd gesprekken met klanten op een meer gestructureerde manier te laten verlopen. Ze zijn zich bewuster van hoe ze overkomen op de klant en hebben de training als leerzaam en doeltreffend ervaren. De aanwezigheid van de trainingsactrice was een goede aanvulling omdat zij sterk en eerlijk was in haar feedback."

Ton Bothoff, teammanager Klantadministratie van Aafje schreef ons:  Onze medewerkers ervaarden de training Klantgericht Denken en Doen als interactief en zéér leerzaam. Complimenten aan de trainers en acteurs die met veel enthousiasme deze training gegeven hebben!

Onze klantadviseurs hebben de training als leerzaam en doeltreffend ervaren
Femke Gerretzen, Opleidingsadviseur

Trainingen gegeven:

Acquisitie en Relatiebeheer, Klantgerichtheid

Contactgegevens

Kanaalweg 33-35
2903 LR
Capelle aan den IJssel
Telefoon: 010 - 71 444 55
NL BE LU

Contact pagina
Live chat