Inschrijven voor onze nieuwsbrief

Close

Speed Search!

Snel zoeken naar een passende training.

Commerciele binnendienst




Achter ieder top-sales team staat een slagvaardige commerciële binnendienst die het voorwerk doet, veel werk uit handen neemt en een klantgerichte after-sales verzorgd.

In de training Commerciële binnendienst komen al deze vaardigheden aan bod. Kortom, een praktische, inspirerende training om een (nog) betere commerciële binnendienstmedewerker te worden!

- Voor wie

Medewerkers in de commerciële binnendienst.

+ Wat leert u

Als professionele commerciële binnendienstmedewerker communiceert u relatiegericht met zowel uw interne als uw externe klanten. U heeft een pro-actieve houding en bent klantgericht.

Daarnaast opereert u effectief in teams met zowel de buitendienst als andere afdelingen.

+ Duur van de training

In de boven beschreven opzet duurt de training drie dagen met steeds een tussenperiode van een week. 

Het hier beschreven programma dient als voorbeeld. Na inventarisatie van uw leerwensen maken wij een voorstel op maat. Trainingsbureau GOAL trainingen traint groepen van 5 - 500 personen. Voor individuele leervragen (1/2 personen) biedt trainingsbureau GOAL trainingen 'Coaching on the job' van 2-3 bijeenkomsten.

Modules van deze training zijn ook als korte workshop te organiseren. Grote groepen trainen?  Combinaties van workshops laten zich uitstekend samenstellen in een interactief trainings-event!  

Wij leveren maatwerk! Ook voor uw organisatie. Bel GOAL trainingen 010 - 71 444 55, stel 'live' uw vraag aan onze opleidingsadviseur of stuur ons een e-mail.

+ Wat houdt de training in

In de training worden de volgende onderwerpen behandeld:

  • Klanten behouden door service verlenen
  • Het voeren van een commercieel telefoongesprek
  • Klachtenafhandeling
  • Maken van een eigen praktijkcase
  • Levertijden verkopen
  • Omgaan met vragen van klanten
  • Effectief zijn in de commerciële binnendienst
  • Het belang van after-sales activiteiten

+ Hoe gaan we te werk

Voorafgaand aan de training ontvangt u een vragenlijst. Deze lijst geeft de trainer inzicht in uw leerdoelen en de samenstelling van de groep. Er wordt vooral getraind op vaardigheid, waarbij er veel gebruik wordt gemaakt van audio- en video-opnames om de ontwikkeling van de eigen vaardigheden vast te leggen. Hierdoor krijgt u goed zicht op uw houding en uw gedrag.

Ook kijken we naar het effect daarvan op uw gesprekspartner en naar het resultaat van het gesprek. We werken met een professionele trainingsacteur om u te leren omgaan met ‘moeilijke’ gesprekspartners. De deelnemers ronden de training af met een individueel actieplan, waarin de adviezen van de trainer zijn opgenomen.