Inschrijven voor onze nieuwsbrief

Close

Speed Search!

Snel zoeken naar een passende training.

Thema 'Commerciële slagkracht'




Hieronder treft u onze workshops die aansluiten bij het thema 'Commerciële slagkracht'. U kunt de workshops selecteren die u aanspreken. Ruwweg gaan er 2/3 workshops in een dagdeel, afhankelijk van uw keuze en doelstelling. Het uiteindelijke programma blijft dus een stuk maatwerk. Wij gaan graag met uw keuze aan de slag om te komen tot een impactvol programma waarna uw medewerkers aan de slag kunnen met ideeën, attitudes, kennis en vaardigheden.

Commerciele slagkracht komt niet vanzelf!

Succes in de verkoop is niet iets wat u afdwingt. Het probleem is vaak dat de verkoper te veel bezig is met zìjn argumenten waarom de klant zou moeten kopen. Daarna begrijpt hij werkelijk niet waarom de klant toch niet overtuigd was. Dat heeft toch zeker niet aan hèm gelegen?

Commerciële vaardigheden maken het verschil.

De GOAL trainingen workshops 'Commerciële slagkracht' geven u de vaardigheden om net dat verschil te maken. Met vaardigheden als contact maken, samenvatten en doorvragen, inleven en echte interesse tonen lukt het u de volgende keer wel de klant voor u te winnen. Deze commerciële workshops maken van u een gelijkwaardige gesprekspartner die de klant dichter bij de oplossing van diens probleem brengt. Leuk, confronterend, opbouwend en inspirerend zijn reacties op onze workshops 'Commerciële slagkracht!'

- Workshop 'De Succesmotor!' Zelfvertrouwen boost!

Iedere topsporter doet tegenwoordig aan mentale voorbereiding! Waarom?  Omdat de gedachte de eerste stap zijn naar een werkelijkheid. Positief als negatief! In deze down-to-earth workshop worden u praktische tools aangereikt hoe u gebruik kunt maken van uw 'Succesmotor' en die kunt fine-tunen om uw doelen te bereiken. Deze workshop verhoogt uw mentale energie tot 400%!

Meer informatie over Workshop 'De Succesmotor!' Zelfvertrouwen boost!

- Workshop 'Communiceren met impact'

Er zijn mensen die een natuurlijk overwicht hebben. En je hebt ook mensen, die iets zeggen, maar waarvan je voelt dat het niet klopt met wat ze uitstralen. Deze workshop gaat over communiceren met impact. Gelooft de ander echt wat je zegt of merkt hij/zij dat je zo omver te blazen bent?

Hoe zorg je ervoor dat je stem, je lichaamshouding en de woorden die je uitspreekt, congruent zijn (in overeenstemming zijn met elkaar) en daardoor kracht uitstralen? In deze workshop leer je hoe jezelf de gewenste overtuigingskracht kunt geven.

Meer informatie over Workshop 'Communiceren met impact'

- Workshop feedback ''Zal ik jou eens wat zeggen?"

Feedback, Samenwerken, Teambuilding, Trainingen, Workshops, Communicatie, GOAL trainingenFeedback! Heel belangrijk tussen collega’s. Maar niet iedereen durft en anderen geven hun mening wel erg recht voor z’n raap. Au! Deze workshop gaat over het waarom van feedback, maar vooral: hoe je feedback geeft en ontvangt. In een veilige sfeer leren confronteren.

Resultaat? Durven benoemen wat er speelt, maar wel rekening houden met. Want pas als je weet waar de schoen wringt, kun je er wat aan doen! Een goede stap voor een organisatie waar openheid en respect belangrijk zijn! 

Dus... kom maar op met die feedback!

 

Inzetten bij...

Deze workshop kunt u inzetten;

♦ Als u onderlinge feedback wilt bevorderen;

♦ Als u de interne klantgerichtheid wilt verbeteren;

♦ Als u een hechter team wilt vormen.

Meer informatie over Workshop feedback ''Zal ik jou eens wat zeggen?"

- Workshop 'Gebruiksaanwijzing Klant-types' (acteur)

Collega’s, klanten, mensen zijn er in soorten en maten. Je hebt kritische, afwachtende, zoekende en zelfstandige types. Zelf noem je ze misschien veeleisend, passief, meegaand, of prettig zelfredzaam. Belangrijker is: hoe ga je daar mee om?"

In deze workshop gaan de deelnemers zelf aan de slag met voor iedereen herkenbare (klant)types. Een acteur presenteert de verschillende types en gaat in gesprek met de deelnemers. De trainer reikt direct tips en handvatten aan om met verschillende klanten en situaties effectief te communiceren. Dit levert prachtige gebruiksaanwijzingen op. Trefwoorden: meedoen, humor, véél praktijk.

 

Inzetten bij...

Deze workshop kunt u o.a. inzetten om;

♦ Klantgerichtheid vergroten;

♦ Contactvaardigheid verdiepen;

♦ Praktische handvat om aansluiting te vinden; ook bij de 'lastige' klant.

Meer informatie over Workshop 'Gebruiksaanwijzing Klant-types' (acteur)

- Workshop 'Overtuigend afsluiten'

Afsluiten is voor iedereen te leren. Veel vaardigheden ken je al. We pakken die momenten uit verkoopproces bij de kop die veel mensen als lastig ervaren: Hoe sluit je nu overtuigend af! In deze workshop leert u hoe u zelfverzekerd afsluit, zònder opdringerig te zijn!

Meer informatie over Workshop 'Overtuigend afsluiten'

- Workshop 'Pas op! Aardig!

'Pas op! Aardig' is een workshop geïnspireerd op de Sire campagne over aardige mensen. Acteur(s) presenteren deze ‘aardige’ mensen en je kunt zelf 'uitproberen' hoe met deze mensen om te gaan. Lukt het niet direct? Geen nood, de trainer geeft tips! En, minstens even belangrijk, hij laat je ook zien hoe je zelf 'aardiger' kunt zijn voor anderen. Deze workshop rekent af met vooroordelen, cultuurverschillen, 1e indrukken en geeft een boost aan je persoonlijke waarden, je inlevingsvermogen en lef!

 

Inzetten bij...

Deze workshop kunt u inzetten;

♦ Bij cultuurverschillen in uw organisatie;

♦ Om mensen dichter bij elkaar te brengen;

♦ Als de communicatie reminder.

Meer informatie over Workshop 'Pas op! Aardig!

- Workshop 'Succesvol SamenWerken'

Samenwerken, Samen werken, Teambuilding, Trainingen, Workshops, Communicatie, GOAL trainingen"Zelden zoveel plezier gehad – en in zo korte tijd zo veel geleerd over samenwerken in teams... Een leuke teambuilding!" In deze workshop ontdekken deelnemers wat er nodig is om als een hecht team te functioneren.

Binnen of buiten, want er is een in- en outdoorvariant van de spellen waarmee ze dit aan den lijve ervaren.

Deze module is ook een prima start van een team- of personeelsdag! Een workshop die samenwerken - of het gebrek er aan - voelbaar maakt en structuur en tips geeft hoe dit te verbeteren. De workshop 'Succesvol Samenwerken; een investering die direct merkbaar zal zijn in het functioneren van uw team!

 

Inzetten bij...

Deze workshop kunt u inzetten;

♦ Als u de samenwerking wilt verbeteren;

♦ Als er beter gecommuniceerd dient te worden;

♦ Als mini-teambuilding training.

Meer informatie over Workshop 'Succesvol SamenWerken'

- Theaterworkshop 'Spiegeltje, spiegeltje' (acteurs)

De theaterworkshop is een veilige werkvorm met een hoge amusementswaarde. Twee acteurs spelen een situatie uit de dagelijkse praktijk van de deelnemers. Het publiek regisseert de verbeteringen. De gespeelde problematiek is herkenbaar en de afwisseling actie-reactie zorgt voor een dynamisch geheel. Het is leuk, prikkelend en leerzaam en het maakt in korte tijd helder waar het om gaat. In de situatie die gespeeld wordt, zitten diverse leermomenten. Soms is het zo prikkelend dat het onmogelijk blijkt alleen maar toe te kijken.

 

Inzetten bij...

Deze theaterworkshop kunt u inzetten;

♦ Als u de samenwerking wilt verbeteren;

♦ Als u de bewustwording wilt verruimen;

♦ Als u een duidelijke boodschap wilt meegeven.

Meer informatie over Theaterworkshop 'Spiegeltje, spiegeltje' (acteurs)