Voor jou, gratis, dit e-book. Vertel ons waar we het naar toe mogen sturen!  

Close

Speed Search!

Snel zoeken naar een passende training.

Thema 'Detailhandel'




Op deze pagina treft u hier onze retail workshops die aansluiten bij het thema 'Detailhandel'. 

Naast onze 'Workshops Detailhandel' vindt u onze trainingen op de pagina Detailhandel trainingen. Deze trainingen gaan over verkopen,leidinggevencoachen en visual merchandising.

Workshops Detailhandel

U kunt de workshops selecteren die u aanspreken. Ruwweg duurt een workshop in deze rubriek één dagdeel, afhankelijk van uw doelstelling. Het uiteindelijke programma bepalen we samen met u. Het blijft dus een stuk maatwerk. Wij gaan graag met uw keuze aan de slag om te komen tot een impactvolle workshop waarna uw medewerkers aan de slag kunnen met ideeën, attitudes, kennis en vaardigheden.

- Workshop 'Flirten met de (kijkende) klant!'

Verleiden kan een belangrijke troef zijn, ook in winkelverkoop! Niet om een mooie vrouw of een stoere vent aan de haak te slaan, maar om ècht contact te maken met (kijkende) klanten, het contact te verbeteren, de gun-factor te verhogen en zo makkelijker tot een verkoop te komen!

De grootste misvatting is dat een verkoopgesprekje vooral een kwestie is van kennis en het overdragen van informatie. Dus gedreven door rationele factoren. Uiteraard is dat een waardevol onderdeel. Maar voor een succesvolle contact is het belangrijk om je te verbinden. Bij de workshop 'Flirten met de (kijkende) klant' ligt de nadruk op het aangaan van echt contact en de relatie op langere termijn. Een relatie die gebaseerd is op authentiek contact, positiviteit, vertrouwen en gunnen. Deze factoren blijken namelijk het meest succesvol! We oefenen dit heel praktisch. De deelnemer krijgt feedback en praktische tips.

Meer informatie over Workshop 'Flirten met de (kijkende) klant!'

- Workshop 'Bijverkoop in de winkel'

In deze tijd lijkt het wel dat je de klant met bedreigen om wat extra's te verkopen...

Toch kun je, zonder koopdruk of opdringerig te zijn, de klant interesseren in bijverkoop door goed te luisteren en mee te denken in het advies.

De workshop 'Bijverkoop in de winkel' gaat over up-selling en cross-selling en is ontwikkeld om verkopers in de detailhandel vaardigheden aan te reiken die hen in staat stellen hun omzet te verhogen.
Deze workshop richt zich op drie manieren hoe de een verkoper zijn omzet kan doen toenemen; een beter contact, betere vragen en een beter advies!
We oefenen heel praktisch. De deelnemer krijgt feedback en praktische tips. Dit vereist dat de deelnemers bereid zijn om kritisch naar zichzelf te kijken.

 

Meer informatie over Workshop 'Bijverkoop in de winkel'

- Workshop 'Zullen we 't zo dan maar doen?'

Goed contact.. goed voorstel.... Toch heeft de klant niet gekocht. Althans... niet bij u in de winkel...

Iedere verkoper weet het. Je moet om de koop vragen! Toch gebeurd dit veel te weinig. Of... helemaal niet! Daar gaan we dus nu wat aan doen!

De workshop "Zullen we dit dan maar doen" leert koopsignalen te ontdekken, de verkoop af te ronden zònder koopdruk en af te rekenen met koopbezwaren. We oefenen heel praktisch. De deelnemer krijgt feedback en praktische tips hoe vaker een winkelverkoop af te sluiten. Dit vereist dat de deelnemers bereid zijn om kritisch naar zichzelf te kijken.

Meer informatie over Workshop 'Zullen we 't zo dan maar doen?'