Voor jou, gratis, dit e-book. Vertel ons waar we het naar toe mogen sturen!  

Close
← Terug naar cases

Speed Search!

Snel zoeken naar een passende training.

→   Dikkenberg Mode

Marja Koornneef-Dikkenberg van Dikkenberg Mode gaf ons deze referentie detailhandel-verkooptraining met GOAL trainingen:

"Enthousiasme, plezier in het vak, doorbreken van vaste aanspreekpatronen, zomaar wat termen die door me hoofd schieten waar we iets mee wilden.

Personeel is bij Dikkenberg Mode vaak lang in dienst, daardoor ontstaan bepaalde patronen, werkverhoudingen die maar moeilijk te veranderen zijn. Een vreemd gezicht dwingt, zegt men wel eens. Op zoek naar een vreemd gezicht dus. GOAL trainingen schiet door onze gedachten. Al eerder maakten we kennis met GOAL trainingen met een verkooptraining voor al onze filialen. Dit waren leuke en leerzame bijeenkomsten, maar niet wat we nu zochten. We zochten het meer in het persoonlijke contact met de verkoopsters.

Na wat verdere orientatie uiteindelijk toch een afspraak gemaakt met GOAL trainingen. We werden toen gelijk weer enthousiast en geprikkeld. We bespreken de problematiek en punten die we willen behandelen. GOAL trainingen stelt een voorstel op en we gaan aan de slag. We vragen het personeel wat zij graag behandeld zien in de training. Dat levert leuke onderwerpen op en prikkelt het personeel alvast om er bewust mee bezig te zijn en zichzelf eens onder de loep te leggen. 

De GOAL trainer weet ook de wat afwachtende, wellicht ook wat angstige deelnemers te prikkelen. Het personeel begint met een ochtendsessie. Ze bespreken hier de vooraf ingevulde vragen die er zijn en tegelijkertijd ontvangen ze informatie over de te volgen strategie. Daarna waren er persoonlijke sessies waarbij de trainer een bepaalde verkoopster volgt en let op specifieke dingen. Dit wordt persoonlijk besproken met betrokkene, zonder leidinggevende erbij. Wij ontvingen daarna een schriftelijke evaluatie om hier vevolg aan te kunnen geven.

Voor ons was het weer een succesvolle kennismaking met GOAL trainingen. We denken erover om dit elk half jaar te herhalen omdat het inspireert en motiveert en dat is toch wat we willen van ons personeel!

We denken erover om dit elk half jaar te herhalen omdat het inspireert en motiveert!
Marja Koornneef-Dikkenberg, Eigenaresse

Trainingen gegeven:

Klantgericht verkopen in de winkel, Resultaatgericht leidinggeven

Contactgegevens

Kanaalweg 33-35
2903 LR
Capelle aan den IJssel
Telefoon: 010 - 71 444 55
NL BE LU

Contact pagina
Live chat