Voor jou, gratis, dit e-book. Vertel ons waar we het naar toe mogen sturen!  

Close





    Feedback training

    Feedback!

    Feedback is één van de belangrijkste vaardigheden in communicatie. Immers, door feedback wordt je zichtbaar, door feedback kan de ander groeien en wordt er meer rekening met jou gehouden.

    GOAL trainingen geeft verschillende trainingen en workshop op het gebied van terugkoppelen in communicatie, zònder de verbinding met de ander kwijt ter raken, zoals het geven en ontvangen van feedback, het aangeven van grenzen, assertieve klantgerichtheid, constructief confronteren, en verbindend communiceren.

    Feedback Geven en Ontvangen | GOAL trainingen

    We geven u een overzicht van de mogelijkheden van workshops en trainingen over feedback. Zit uw idee er niet precìes bij? Geen nood! Bel of mail ons voor een orienterend telefoongesprekje over uw wensen en wij maken een voorstel op maat! 

    Kort, één tot anderhalf uur:

    Zal ik jou eens wat zeggen?
    Korte workshop feedback geven en ontvangen 

    Versie van één tot anderhalf uur als korte workshop tijdens een training-event, een Learn at Lunch bijeenkomst  of icebreaker tijdens een meeting.

     

    Eén dagdeel, drie uren

    Zal ik jou eens wat zeggen?
    Korte workshop feedback geven en ontvangen

    Als versie van drie uur. Korte feedback workshop waarbij het vooral gaat over HOE je het zegt en de deelnemers op een 'veilige', niet confronterende wijze elkaar feedback geven. Met passie, humor en véél voorbeelden! 

    Zal ik jou eens wat zeggen?
    Korte workshop feedback geven en ontvangen

    Als versie van drie uur. Nu iets pittiger. Korte workshop waarbij het HOE maar ook het WAT aandacht krijgt. De trainer zorgt voor openheid en kwaliteit.

     

    Constructief Confronteren

    Éen dag, twee dagdelen

    Constructief confronteren
    Eéndaagse feedback-training over feedback geven, ook als het lastig word.

    Feedback training van één dag voor teams. Collega´s aanspreken op gedrag leidt soms tot misverstanden en irritatie. Precies het tegenovergestelde van wat u wil bereiken. In de feedback training Constructief te Confronteren leert u feedback geven en ontvangen, ook in lastige situaties. Dat leidt tot sterke relaties en een betere samenwerking op de werkvloer.  

     

    Assertieve klantgerichtheid
    De klant is kritischer, veeleisend en wil (steeds) meer. Hoe zeg je klantgericht 'Nee!'

    We gaan met feedback aan de slag, de do's en dont’s en de deelnemers oefenen met elkaar lastige situaties. De te oefenen voorbeelden zijn niet persoonlijk maar wel voor iedereen herkenbaar zodat het oefenen veidig is. Dan leggen we de lat wat hoger en verdiepen ons in de vaardigheid van geweldloos feedback geven. 

    In het tweede gedeelte van de dag gaan we dit praktisch leren toepassen met situaties uit de praktijk van de deelnemers. Veel oefenen dus en inzoomen op hoe deze skilss in te zetten voor klanttevredenheid èn uw belangen!

     

    Verbindend communiceren: Geweldloze communicatie

    Zonder verbinding is er nooit een oplossing. In verbinding is alles mogelijk!

    Bij Verbindend communiceren gaat het om zowel spreken als luisteren en het ontwikkelen van empathische vaardigheden. Verbindend communiceren gaat tevens over het om leren gaan met de gevoelens die je hebt en het gaan begrijpen van de behoeften die achter de gevoelens schuil gaan. De manier waarop je communiceert is bepalend voor de relatie die je creëert en de resultaten die je bereikt. Helder communiceren schept dan niet alleen duidelijkheid maar ook vertrouwen tussen mensen en vergroot de beleving van geluk. Duidelijke communicatie vergroot ook de effectiviteit en het hebben van succes. Inzicht in de eigen beleving en begrip voor de beleving van de ander schept niet alleen een diepere band maar maakt het mogelijk om steeds meer een win-win situatie te creëren. Dit is Verbindend communiceren.

    Workshop Verbindend Communiceren
    Korte kennismaking met Verbindend Communiceren

    In een korte workshop van anderhalf tot 3 uur ervaart u de kracht van verbindend communiceren. U leert wat het is om oordeelvrij waar te nemen, gevoelens en behoeftens te herkennen en te erkennen, bij anderen èn bij uzelf. Pittige dynamische workshop met veel eye-openers en klapperende oren.

     

    Eén of twee dagen

    Training Geweldloze Communicatie
    Intensieve vaardigheidstraining Verbindend Communiceren.

    Korte praktische training van één of twee dagen waarin u kennis neemt van verbindend communiceren en leert om dit in uw (werk-)omgeving toe te passen. Na een intake wordt het programma afgestemd op niveau en leervraag van de groep. In overleg wordt een programma bepaald waarin genoeg gelegenheid is om te oefenen zodat het praktisch bruikbaar wordt voor de dagelijkse praktijk.