Voor jou, gratis, dit e-book. Vertel ons waar we het naar toe mogen sturen!  

Close
← Terug naar cases

Speed Search!

Snel zoeken naar een passende training.

→   Gemeente Rotterdam

Gemeente Rotterdam werkt al enige tijd aan klantgerichter werken. In de praktijk niet altijd een eenvoudige opgave. Daarom werd GOAL trainigen gevraagd op maat een training klantgerichtheid te ontwikkelen voor het secretariaat Sociale Zaken en Werkgelegenheid van de Gemeente Rotterdam.

Terugkijkend geeft het hoofd secretariaat afdeling Regie Werk en Inkomen, Sociale Zaken en Werkgelegenheid Rotterdam het volgende terug: "Wij hebben met ons secretariaat een training Klantgerichtheid gevolgd. Deze training op maat werd in het begin met enige reserves bekeken, maar is daarna enthousiast ontvangen.

De trainer en acteur hebben ons laten zien hoe ver je kunt gaan met klantgerichtheid en hoe je charmant ‘nee’ kunt zeggen. Voor en aantal medewerkers was het een echte eye-opener."

Voor en aantal medewerkers was het een echte eye-opener!
Hoofd Secretariaat Werk en Inkomen, Sociale Zaken en Werkgelegenheid Gemeente Rotterdam

Trainingen gegeven:

Klantgericht denken en doen

Contactgegevens

Kanaalweg 33-35
2903 LR
Capelle aan den IJssel
Telefoon: 010 - 71 444 55
NL BE LU

Contact pagina
Live chat