Close

Heineken Experience

 

Meer over het het Heineken Experience project.

Ik heb een ontzettend gave middag gehad en bovendien veel geleerd. Helemaal top!
Reinier Janssen, Gids Heineken Experience
Lees meer →

ABN Amro

Voor ABN Amro voerde GOAL trainingen diverse workshops, training en coachingsopdrachten uit. 

Zo werden een workshop feedback ontwikkeld om de interne communicatie te verbeteren. Deze workshop werd op verschillende locaties uitgevoerd. Ook werden managers van ABN Amro gecoached. 

Mascha Borst, HR adviseur bij ABN Amro gaf ons er het volgende over terug: "Hierbij wil ik nog bij je aangeven dat ik de training  als zeer effectief en prettig heb ervaren. De trainer kwam snel tot de kern van mijn probleem en heeft ze mij daaropvolgend van de juiste tooling en inzichten voorzien. 

 

De trainer snel tot de kern van mijn probleem en heeft ze mij daaropvolgend van de juiste tooling en inzichten voorzien
Mascha Borst, HR Adviseur
Lees meer →

Ministerie van Justitie

Voor het Ministerie van Justitie mocht GOAL trainingen al enkele malen trainingen en workshops verzorgen. Onlangs, in het kader van professialisering, waren dat een aantal workshops waaronder 'Feedback geven en ontvangen"

Aan het woord is één van de deelnemers; Mieke Braat-Naber, secretaresse. "Uit pure nieuwsgierigheid ben ik naar de workshop feedback gegaan, omdat ik vaak bezig ben met de manier waarop mensen, mezelf inbegrepen, communiceren. Meteen al bij de start zagen we hoe houding en gezichtsuitdrukking een bepaalde indruk wekken bij mensen, De actrice liet op twee manieren zien hoe ze te laat binnenkomt en daar reactie op krijgt van haar werkgever. Na de tweede keer mochten wij aangeven hoe de werkgever (beter) had kunnen reageren.

Met het kaartje met feedbacktips in de hand deden we een rollenspel en moest mijn partner mij aanspreken. Hoe breng je dat en hoe reageert de ander? Het is leuk om te zien dat je op een goede, constructieve manier kunt communiceren en zo dus een probleem bespreekbaar en oplosbaar kunt maken. De trainer liet ons zien dat het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn. Het was eigenlijk te snel voorbij, het smaakte wat mij betreft zeker naar meer!

De trainer liet ons zien dat het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn. Het was eigenlijk te snel voorbij, het smaakte wat mij betreft zeker naar meer!
Mieke Braat-Naber, Secretaresse Ministerie van Justitie
Lees meer →

BKR - Tiel

BKR informeert aangesloten organisaties (deelnemers) over kredieten en gsm-abonnementen die consumenten hebben afgesloten. Deze informatie helpt deelnemers bij hun afweging of het verantwoord is een krediet te verstrekken. Zo helpt BKR krediet- en betalingsrisico's te beperken en overkreditering en andere problematische schuldsituaties te voorkomen. 

BKR verandert mee met de samenleving. Het is belangrijk dat de klanten van BKR daarover geïnformeerd worden. Dit gebeurd door o.a. door presentaties. GOAL trainingen werd gevraagd om een aantal presentaties te ervaren en van feedback te voorzien. Eén en ander werd uitgevoerd afgeleid van het programma presentatietechnieken.

Esther Frentz van BKR zegt er het volgende over:"De meeste die deelnamen aan de trainingsdag hebben al ervaring in het geven van presentaties maar het was heel goed om de tips en tricks van de trainer te krijgen voor een beter resultaat. Ze vonden het super. De klantendag waar de presentaties zijn gehouden is mede daardoor een succes geworden.”

Ze vonden het super. De klantendag waar de presentaties zijn gehouden is mede daardoor een succes geworden!
Esther Frentz, Opleidingen
Lees meer →

Bel Company

GOAL trainingen verzorgt voor BelCompany de verkooptrainingen voor de winkelmedewerkers en managementtrainingen voor de filiaalleiding. Manager van BelCompany is Ronnie Zuiddam. Hij geeft graag zijn ervaringen met GOAL trainingen terug: "BelCompany School is binnen BelCompany de afdeling die alle trainingen en opleidingen organiseert. Dit loopt uiteen van een eenvoudige verkooptraining tot en met een uitgebreide management training

Voor onze assistent filiaalmanagers hebben wij een uitgebreid “Assistent Management Program” ontwikkeld. Twee onderdelen ,namelijk “Verkopen voor gevorderde” en “Coachen en Leidinggeven” worden door GOAL trainingen gegeven.

Onze assistent filiaalmanagers krijgen tijdens de training “Verkopen voor gevorderde” niet alleen de juiste verkoopvaardigheden mee, maar zij leren ook om de wensen van de klant te koppelen aan al onze producten en diensten. Dit is bij BelCompany, een retailbedrijf in hart en nieren, van zeer groot belang. Daarnaast weet de trainer, samen met de trainingsacteurs, onze assistent filiaalmanagers nieuwe inzichten te geven en ze uit te dagen om onze klanten goed te verstaan wat zeker aansluit bij onze slogan “BelCompany, verstaat je als geen ander”.

Tijdens de training “Coachen en Leidinggeven” geeft GOAL trainingen onze assistent filiaalmanagers de juiste vaardigheden mee voor hun eerste stappen als leidinggevende.

Samenwerken met de trainer van GOAL trainingen is voor ons een genot. Zijn trainingsvaardigheden, vakkennis, enthousiasme en humor zorgen voor een goede werksfeer. Dit uit zich niet alleen goede resultaten, maar ook in de reacties van de deelnemers.

Samenwerken met GOAL trainingen is voor ons een genot!
Ronnie Zuidam, Manager Opleidingen BelCompany
Lees meer →

Contactgegevens

Kanaalweg 33-35
2903 LR
Capelle aan den IJssel
Telefoon: 010 - 71 444 55
NL BE LU

Contact pagina
Live chat