Voor jou, gratis, dit e-book. Vertel ons waar we het naar toe mogen sturen!  

Close





    Retail training

    De retail

    In de retail is geen dag hetzelfde. De retail biedt een dynamische omgeving, waarin ontwikkeling en groei van groot belang zijn om klanten te trekken én te behouden. 
    De retail is al jaren volop in beweging. De opkomst van online winkels, de hogere verwachting van de consument in de winkel en economische onzekerheid hebben een enorme invloed op uw medewerkers. Om je staande te houden in deze turbulente branche moet je je aanpassen.

    Training voor de retail

    GOAL trainingen helpt u en uw medewerkers door, kennis te delen, te prikkelen, vaardigheden aan te leren en het bieden van verrassende en praktische ontwikkeltrajecten. Hierdoor zullen uw mensen en u zelf beter kunnen omgaan met de bewegingen in de markt en deze gebruiken om sterker te worden.
     
    GOAL trainingen biedt diverse mogelijkheden om het potentieel in uw organisatie verder te ontwikkelen. Laat u door ons informeren over onze verrassende en praktische trajecten. Maatwerk trajecten die uniek zijn in de opleidingsmarkt en zullen u, en uw medewerkers, zullen verrassen. GOAL trainingen biedt praktische, bruikbare handvaten waarbij uw medewerkers zich helemaal thuis voelen.

    Retail training

    Even sfeer proeven bij een retailtraining die wij voor Witteveen mochten uitvoeren. U krijgt een indruk van de aftrap van dit traject voor het filiaalmanagement.

    Retailtrainingen

    Onze trainingen worden afgestemd op het functiniveau van de doelgroep:

    • Retail directie niveau

    Een objectieve maar ervaren kijk op uw organisatie? Een second opinion voor een nieuw initiatief of een analyse van de huidige situatie? Doe beroep op onze ervaring en focus.

    • Retail Filiaalmanagement

    Filiaalmanagers zijn doorgaans zeer gedreven managers die hun competentie in de verkoop bewezen hebben. Maar zijn zij daarom ook automatisch goede team-managers? Wij gaan van het standpunt uit dat de belangrijkste taak van een vestigings-verantwoordelijke eruit bestaat het team te motiveren.

    • Retail verkooppersoneel

    Al het personeel dat met (interne en externe) klanten in contact komt zou een groot aantal competenties moeten beheersen. Voor alle trainingsdagen geldt dat de ochtend wordt ingezet om de theorie onder de knie te krijgen om daarna in de middag, door middel van praktijksimulaties te oefenen. Het zijn zeer dynamische dagen. Veel deelnemers zeggen dan ook vaak aan het einde van de dag: “Is het nu al 5 uur? Wat is deze dag voorbij gevlogen…?!”