Voor jou, gratis, dit e-book. Vertel ons waar we het naar toe mogen sturen!  

Close
← Terug naar cases

Speed Search!

Snel zoeken naar een passende training.

→   TU Delft

TU Delft wilde de zaag op scherp op vlak van focus, verbinding en klantgerichtheid, en vroeg GOAL trainingen mee te denken en een aantal workshops aan te bieden voor haar medewerkers.  Voor het hele team werden de workshops 'De Verbinding' , 'Handleiding Klanttypes',  en  'Waarden als Kompas'  uitgevoerd. Samantha Liebregts begeleidde dit traject en zei er het volgende over: 

‘Fantastisch te zien dat zelfs in hele korte sessies, de trainer de groep wist mee te nemen door middel van interactie, humor en herkenbare situaties. Onze doelstelling is bereikt, iedereen heeft met andere ogen naar bepaalde situaties gekeken en is zich weer even bewust geworden van zijn/haar rol binnen de organisatie.’

 En, goed nieuws.. komend seizoen  willen we hier graag weer een vervolg aan geven!

Onze doelstelling is bereikt, iedereen is zich weer even bewust geworden van zijn/haar rol binnen de organisatie.
Samantha Liebregts, Adviseur Marketing & Communicatie

Trainingen gegeven:

Workshops Identiteit, Klantgericht Denken en Doen, De Verbinding

Contactgegevens

Kanaalweg 33-35
2903 LR
Capelle aan den IJssel
Telefoon: 010 - 71 444 55
NL BE LU

Contact pagina
Live chat