Voor jou, gratis, dit e-book. Vertel ons waar we het naar toe mogen sturen!  

Close

→ Type dienstverlening

Dienstverlening

In de dienstverlening kan op basis van de aard van de dienstverlening een onderscheid gemaakt worden. Er zijn dienstverleningen waarbij er minder communicatie is met de klant of juist dienstverleningen waar erg veel gecommuniceerd moet worden. Een tweede criteria is de aard van de dienstverlening. Deze kan een uitzonderlijke dienst zijn, specifiek voor die klant, of veel algemener en voor iedereen bereikbaar.

In de onderstaande tabel maken we duidelijk hoe deze indeling er uit ziet.

Enkele type dienstverleningen die er zijn.

Klantgerichtheid

In functie van de dienst en van de klant past men dus ook de klantgerichtheid aan. De verbinding met de klant bij veel uitwisseling zal veel vaker gebeuren dan bij weinig uitwisseling, maar dan is de klantgerichtheid niet zo diepgaand. Bij een uitzonderlijke dienst zal deze verbinding intenser zijn in die zin dat de communicatie dieper gaat en dan dus meer interesse naar de klant vraagt dan wanneer de dienst veel algemener is.

Contactgegevens

Kanaalweg 33-35
2903 LR
Capelle aan den IJssel
Telefoon: 010 - 71 444 55
NL BE LU

Contact pagina
Live chat