Aafje Zorg

Acquisitie en Relatiebeheer in een veranderende zorgmarkt. Aafje zocht een passende training voor de, onder invloed van marktwerking veranderende zorgmarkt. Het belang van de bewoner, combineren met commerciële waarden als doelmatigheid, efficiency en onderscheidend van de competitie.

Dit was de opdracht voor de compacte training Acquisitie en Relatiebeheer waar de kernwaarden Nabijheid, Kwaliteit en zorg met Hoofd, Hart en Humor leidend waren. Vanuit de praktijk zijn we aan de slag gegaan om kwaliteiten te versterken en sterker in de gespreksvoering naar voren te laten komen. Dit, op basis van veel weten door oprechte interesse in de nieuwe bewoners.

Femke Gerritzen, opleidingsadviseur van Aafje, evalueerde de training en gaf de volgende samenvatting uit de evaluaties:

"De training Acquisitie en Relatiebeheer heeft onze klantadviseurs geleerd gesprekken met klanten op een meer gestructureerde manier te laten verlopen. Ze zijn zich bewuster van hoe ze overkomen op de klant en hebben de training als leerzaam en doeltreffend ervaren. De aanwezigheid van de trainingsactrice was een goede aanvulling omdat zij sterk en eerlijk was in haar feedback."

Ton Bothoff, teammanager Klantadministratie van Aafje schreef ons:

 "Onze medewerkers ervoeren de training Klantgericht Denken en Doen als interactief en zéér leerzaam. Complimenten aan de trainers en acteurs die met veel enthousiasme deze training gegeven hebben!"

Onze klantadviseurs hebben de training als leerzaam en doeltreffend ervaren

Femke Gerretzen Opleidingsadviseur