"Persoonlijk had ik nog nooit een dergelijke workshop ervaren en heb er absoluut wijze lessen uit kunnen halen. Het was fijn in een veilige omgeving onder toezicht van mijn eigen collega’s lastige gesprekken na te bootsen en ook hun kritiek tot mij te nemen. De tips die Loek en Ingrid hadden zullen absoluut worden geïmplementeerd in mijn eigen werkwijze en moet zeggen dat wij de dagen erna al direct mooie gespreken kregen die hier feilloos op aansloten."
"De training zelf ervaarde ik als fijn, informatief en leerzaam. Verwacht niet dat hierdoor mijn gesprekken heel anders zullen verlopen, maar sta wel meer bij woorden, toonhoogtes en reacties stil dan voorheen. Ook waren er toch wel wat tips die mij in het dagelijkse leven bij Babboe zullen helpen de klant beter te helpen en de tevredenheid te verhogen. Het was goed om input te krijgen van Loek en Ingrid die hier uiteraard veel meer ervaring mee hebben en verwacht ook wel dat de servicegerichtheid hierdoor zal toenemen. "
"Loek en Ingrid hebben ons op een enthousiaste en directe manier handvaten gegeven n.a.v. zelf aangebrachte casussen. In de praktijk al veel aan gehad!"