BVA Auctions

Klantgerichtheid is voor BVA Auctions, het grootste online veilinghuis van Nederland dat in opdracht van derden roerende en onroerende zaken veilt, een belangrijk criteria. In een tijd waarin klanten zich kritisch opstellen, wil BVA Auctions haar klantgerichtheid verbeteren.

Om die reden werd GOAL trainingen uitgenodigd om binnendienst, boekhouding en medewerkers van klantenservice te trainen in het klantgericht omgaan met kritische klanten. Het moest een praktische, compacte en ook leuke training worden.

Bianca, office-manager van BVA Auctions, geeft er het volgende over terug: " De respons vanuit de training is erg positief. Iedereen geeft aan dat ze echt iets hieraan hebben. Het wordt ook echt in de praktijk gebracht en dat vind ik super om te horen. Als er “maar” wordt aangegeven in een gesprek, zie ik gelijk een gezicht boven de computer van “oeps foutje”. Je merkt ook als je op de juiste manier begrip toont naar de klant, dat de ergste irritatie al gelijk wegvalt.

Iedereen was ook enthousiast over de acteur. Het leek wel of hij hier een dag had meegemaakt!  Zo goed wist hij onze klanten neer te zetten. Echt chapeau!"

De respons vanuit de training is erg positief. Iedereen geeft aan dat ze echt iets hieraan hebben

Bianca Krom BVA Auctions
Trainingen gegeven