Het zijn spannende tijden voor de detailhandel.  In een tijd van economische recessie heeft de retail te maken met een kritische consument die, naast een uitgebreid aanbod in winkels, ook op internet steeds beter de weg weet.

Witteveen heeft daarom gekozen voor een commerciële training die de klant centraal zet. Oprechte interesse en persoonlijke aandacht in de persoonlijke verkoop zijn volgens Witteveen het antwoord om de klant te boeien en te binden.

De winkeltraining begon met een kick-off voor het filiaalmanagement. Lekker 'over de top' lieten actrices winkelsituaties beleven. De humor verzachte de zeer herkenbare, maar toch pijnlijke aandachtsplekken.


Na de kick-off zijn de medewerkers hard aan de slag gegaan in bijna 100 vestigingen. Trainingen op vlak van coaching en verkoop werden in de verschillende filialen gegeven. Gewoon in de winkel. Praktisch en praktijkgericht. Daar houden ze van, daar bij Witteveen!

450 verkoopsters en filiaalleidsters zijn enthousiast over de trainingen en nu nòg beter in staat om de Witteveen klanten van dienst te zijn!

Bel Mail Brochure Meer informatie

Ervaar de dynamiek van belevend leren!

Wat we doen is veelzijdig. Trainingsburo GOAL trainingen.