Hoe zorgt u voor een goed contact met nieuwe klanten? Het is belangrijk bij acquisitie het juiste evenwicht tussen ‘persoonlijk’ en ‘zakelijk’ te vinden. Hoe werkt u aan een hechte relatie waarbij u uw prospect de kracht van uw organisatie laat zien? Hij wil immers de voordelen zien om juist met ú zaken te doen!
Hoe komt u daarbij stellig en zelfverzekerd over, zonder hijgerig te worden? Hoe is de ideale mix tussen adviseur en acquisiteur? We moeten plotseling commercieel gaan denken; hoe pakken we dat aan?
Kortom, alle mogelijkheden om uw kansen tijdens een acquisitiegesprek te vergroten komen aan bod in de training Acquisitie en Relatiebeheer.
Iedereen die acquisitie pleegt of contacten onderhoudt met klanten.
Na de training kunt u:
In de boven beschreven opzet duurt de training twee dagen met een tussenperiode van een week. Elke middag wordt er gewerkt met een acteur.
Het hier beschreven programma dient als voorbeeld. Na inventarisatie van uw leerwensen maken wij een voorstel op maat. Trainingsbureau GOAL trainingen traint groepen van 5 - 500 personen. Voor individuele leervragen (1/2 personen) biedt trainingsbureau GOAL trainingen 'Coaching on the job' van 2-3 bijeenkomsten.
Modules van deze training zijn ook als korte workshop te organiseren. Combinaties van workshops laten zich uitstekend samenstellen in een interactief trainings-event! Grote groepen trainen? Wij leveren maatwerk! Ook voor uw organisatie.
Bel GOAL trainingen 010 - 71 444 55, stel 'live' uw vraag aan onze opleidingsadviseur of stuur ons een e-mail.
We besteden onder meer aandacht aan:
De training is gebaseerd op het principe ‘leren door doen’. De trainer houdt korte inleidingen, die onmiddellijk gevolgd worden door oefeningen. De rollenspelen doet u voor een belangrijk deel met een trainingsacteur. Hij voelt bij elke deelnemer aan hoe ‘zwaar’ hij de rol in de acquisitie simulatie moet neerzetten. Bovendien kan hij gedoseerd en op motiverende wijze feedback geven vanuit de rol van de klant. U kunt zelf situaties inbrengen en aangeven hoe uw gesprekspartner zich gedraagt, zodat u precies kunt oefenen met acquisitie situaties die u lastig vindt.
Iedere deelnemer wordt bij de nabespreking betrokken; we maken video-opnames van de acquisitie simulaties en bekijken delen daarvan. We benadrukken de sterke kanten van de deelnemers; u krijgt dus opbouwende en zinvolle feedback. Er is veel gelegenheid om vragen te stellen en ervaringen uit te wisselen.
Wat we doen is veelzijdig. Trainingsburo GOAL trainingen.