showroomverkoop

Home / Trainingen / Commerciele trainingen / Showroomverkoop

Showroomverkoop

De kans op verkoop in een showroom hangt af van de vraag in hoeverre de verkoper in gesprek komt met de klant. Overvloedige informatie, een ruime keuze en een clichématige benadering hebben de klant ‘getraind’ in het ontwijken van de verkoper; ‘Nee hoor, we kijken maar even…’

Het gevolg is bekend; géén gesprek, géén invloed, géén omzet!

Voor wie?

Ondernemers en medewerkers waar in een persoonlijk gesprek goederen of diensten verkocht worden aan de eindgebruiker en die hier beter in willen worden.

Meer weten?

Neem vrijblijvend contact op

Wat houdt de training in?

De training omvat:

  • Belemmerende overtuigingen ombuiten naar zelfvertrouwen;
  • Contactuele vaardigheden voor een ‘kijkend publiek’;
  • Commerciële gespreksvoering en het doen van een voorstel;
  • Overtuigen, succesvol afronden van een gesprek en bijverkoop zonder koopdruk!;
  • Ombuigen van weerstand;
  • Relatiebehoud.

Maatwerk

Het hier beschreven programma dient als voorbeeld. Na inventarisatie van uw leerwensen maken wij een voorstel op maat. Trainingsbureau GOAL trainingen traint groepen van 5 – 500 personen. Voor individuele leervragen (1/2 personen) biedt trainingsbureau GOAL trainingen ‘Coaching on the job’ van 2-3 bijeenkomsten.

Modules van deze training zijn ook als korte workshop te organiseren. Combinaties van workshops laten zich uitstekend samenstellen in een interactief trainings-event! Grote groepen trainen?  Vraag naar een voorstel op maat over communicatie, samenwerken, klantgerichtheid, leiderschap en veranderen.

Wij leveren maatwerk! Ook voor uw organisatie. Bel GOAL trainingen 010 – 71 444 55, stel ‘live’ uw vraag aan onze opleidingsadviseur of stuur ons een e-mail.

Hoe gaan we te werk?

De training is bijzonder praktisch opgezet. In een constante interactie met de deelnemer bouwt de trainer de training op. Door direct toepasbare inzichten veranderen belemmerende overtuigingen en geven nieuwe vaardigheden onmiddellijk meer grip in verkoopsituaties, pijnlijke stiltes in het gesprek, bezwaren en klachten.

Door de opbouw van de training krijgt de deelnemer voldoende gelegenheid om binnen zijn eigen capaciteiten en leerstijl het geleerde toe te passen en eigen te maken.

Geïnteresseerd?

Neem contact op