Telefonische verkoop en acquisitie
Wat valt u onmiddellijk op aan slechte telefoonacquisitie? Juist, het toonloze, robotachtige opdreunen van vragen en mogelijke antwoorden. Robots hebben geen gevoel, je kunt niet van ze houden en dus moet je ze nooit laten opbellen…
Telefonisch verkopen en acquisitie is mensenwerk! Een écht gesprek voeren, heel goed luisteren, de juiste antwoorden geven, eventuele koopsignalen oppikken, het zijn allemaal aspecten van een razend interessant vak. Maar ook van een zwaar vak, want telkens moet je je weer opladen voor een nieuwe call…
Voor wie?
Voor iedereen die aan telefonische verkoop en acquisitie doet en wil leren hoe je hier nog meer uit kan halen. Voor alle niveau’s.
Meer weten?
Wat houdt de training in?
De volgende onderdelen staan op het programma:
- Een commercieel telefoongesprek voeren;
- Het maken van telefonische afspraken;
- Benaderen van nieuwe klanten;
- Rendement halen uit mailings en offertes;
- Orders noteren en aanvullende verkoop;
- Het opvolgen van offertes;
- Klantgericht argumenteren;
- Organisatie van de verkoop.
Maatwerk
Het hier beschreven programma dient als voorbeeld. Na inventarisatie van uw leerwensen maken wij een voorstel op maat. Trainingsbureau GOAL trainingen traint groepen van 5 – 500 personen. Voor individuele leervragen (1/2 personen) biedt trainingsbureau GOAL trainingen ‘Coaching on the job’ van 2-3 bijeenkomsten.
Modules van deze training zijn ook als korte workshop te organiseren. Combinaties van workshops laten zich uitstekend samenstellen in een interactief trainings-event! Grote groepen trainen? Vraag naar een voorstel op maat over communicatie, samenwerken, klantgerichtheid, leiderschap en verbinding.
Wij leveren maatwerk! Ook voor uw organisatie. Bel GOAL trainingen 010 – 71 444 55, stel ‘live’ uw vraag aan onze opleidingsadviseur of stuur ons een e-mail.
Goal training heeft ons een leuke middag bezorgd met voldoende afwisseling tussen spel en diepgang door middel van de workshop “Succesvol samenwerken”. Voor ons als team bevestigde deze middag ons gevoel. Erg leuk om eens op deze manier met elkaar bezig te zijn.
Goal training heeft ons een leuke middag bezorgd met voldoende afwisseling tussen spel en diepgang door middel van de workshop “Succesvol samenwerken”. Voor ons als team bevestigde deze middag ons gevoel. Erg leuk om eens op deze manier met elkaar bezig te zijn.
Hoe gaan we te werk?
Voorafgaand aan de training ontvangt u een vragenlijst. De antwoorden geven de trainer inzicht in uw leerdoelen en de samenstelling van de groep. Zo kan de trainer de training aanpassen.
We trainen vooral op gespreksvaardigheid. Daarbij maken we audio- en video-opnames om de ontwikkeling van uw vaardigheden vast te leggen. U krijgt zo goed zicht op uw houding en gedrag. Ook bekijken we het effect daarvan op uw gesprekspartner en stellen het resultaat van het gesprek vast. We werken met een professionele trainingsacteur om u te leren omgaan met moeilijke gesprekspartners.
U rondt de training af met een individueel actieplan, met daarin de adviezen van de trainer.