Assertieve klantgerichtheid
De klant is in de afgelopen jaren een stuk kritischer geworden. Hij is zich er nog meer van bewust dat hij zijn geld maar één keer kan uitgeven. Daarom gaat hij gerust shoppen bij een concurrent of regelt het gewoon zelf online. Klantgerichtheid gaat u helpen dit te voorkomen en zelfs uw klantbestand uit te breiden. Dus extra service bieden, proactief met de klant omgaan en meedenken met zijn uitdagingen.
Voor wie?
Iedereen die te maken heeft met (kritische) klanten en die wil leren hoe ze nog beter met deze klanten om kunnen gaan.
Meer weten?
Wat houdt de training in?
U leert behalve klantgericht denken en doen ook op een klantgerichte manier op te komen voor uw eigen belangen.
Hoe gaan we te werk?
Hoe was het ook al weer? We bouwen de training op met een refresher van basis communicatievaardigheden.
Afhankelijk van het niveau van de groep passeren luistervaardigheden, samenvatten, doorvragen en feedback geven en ontvangen. Dan leggen we de lat wat hoger en verdiepen ons in de vaardigheid van geweldloze communicatie.
Door het inzetten van een professionele trainingsacteur leren we Assertieve Klantgerichtheid praktisch toe te passen met situaties uit de praktijk van de deelnemers. Veel oefenen dus en inzoomen op hoe deze skills in te zetten voor klanttevredenheid èn uw belangen!