
Workshop
Belang van de eerste indruk
Het schijnt dat je in vijftien milliseconden al kan bepalen of iemand verlegen is of juist veel zelfvertrouwen heeft. Of iemand introvert of juist extravert is. Kort door de bocht kan je in die eerste vijftien milliseconden bepalen of iemand ‘oké’ is of ‘niet oké.’ Het kost een mens vervolgens 200 milliseconden om te bepalen of iemand aantrekkelijk is of niet. En twintig a dertig seconden om iemand karaktereigenschappen toe te dichten die je ook zou toedichten wanneer je iemand al vijf jaar kent.
Er wordt ook wel eens gezegd ze moeten mij maar nemen zoals ik ben. De vraag is dan zien en ervaren andere dan hoe je bent of hebben ze het gevoel met een heel ander iemand van doen te hebben? In deze workshop gaan wij om met hoe zou jij graag gezien of ervaren willen worden.
Een professioneel trainingsacteur wil jou in de spiegel laten kijken om te laten zien wat het effect van houding, non-verbaal en verbaal gedrag is. Hij of zij kruipt in de huid van je collega, klant, manager en vertelt je wat ie ziet, voelt en hoort. Durf jij in die spiegel te kijken?
Gelukkig zijn er een aantal aspecten waar je je bewust van kan zijn en dus ook kan beïnvloeden om die eerste indruk die mensen van je hebben zo krachtig en positief mogelijk te maken.
Meer informatie?
Ruwweg gaan er 2/3 workshops in een dagdeel, afhankelijk van uw keuze en doelstelling. Het uiteindelijke programma blijft dus een stuk maatwerk.

Inzetbaar
Deze workshop kunt u inzetten;
- Als mensen zich optimaal moeten presenteren;
- Als klantgerichtheid ook non-verbaal zichtbaar mag zijn;
- Als er congruent moet worden gecommuniceerd; in woord en gedrag.
Commerciële vaardigheden maken het verschil.
De GOAL trainingen workshops geven u de vaardigheden om net dat verschil te maken. Met vaardigheden als contact maken, samenvatten en doorvragen, inleven en echte interesse tonen lukt het u de volgende keer wel de klant voor u te winnen. Deze commerciële workshops maken van u een gelijkwaardige gesprekspartner die de klant dichter bij de oplossing van diens probleem brengt. Leuk, confronterend, opbouwend en inspirerend zijn reacties op onze workshops ‘Commerciële slagkracht!’